12.12.12

Assalamualaikumussalam readers! sorry dah lama tak update blog. Before korang baca post ni, jawablah salam saya dahulu ^^ 
Patutnya saya publish post ni on 12 Dec but tak ter-jangka balik lambat so today laa publish. Fyi, 12/12 actually is my born date and this year jadi the prettiest date! woawoa-12/12/12. Cantik kan.? Mesti ramai punya laa new born couple time date ni,tau dah tapi saya remains unchanged-single lady. Jyeahh!

Dormmates aku semuanya omeyy omeyy ^^

Macam biasa every year orang first yang say "Happy Birthday" ofc la Hotlink! aduyai.
Malam before birthday aku, Ain Suci called. Memang nama dia jelaa kat fon aku ni. Papepun aku happy. Dia tak sabar nak jadi the first one yang wish aku that night then dia suruh aku call dia. Aku tak nak pun call anyone malam tu, kalau boleh nak off fon! (haha.takde motif) tapi tak off pon so aku cakap "yee,nanti aku call la kau. Kau orang pertama laa aku call camtu". Dia pun cam biase, happy mana entah (sebab dia rindu aku.ceyh) Aku bajet2 tak caya je so aku cabar dia. "Kalau kau betul rindu aku, kau tulis kat wall aku. Barulah tau whether kau ikhlas rindu aku ke tidak". 
Habibah Nadjwa text aku say sorry sebab tak dapat nak join the celebration. Fine kawan, your family's trip is more important..Happy Go Lucky tau vacation tu. 
Before midnight, aku dah pun on Twitter. aik.? dah ada yang wish pun. (awalnya!) For anyone yang wish kat Twitter, aku just retweeted or favourited, sorry tak sempat nak cakap 'thanks'. I'm not an octopus which have 8 hands (8 ke.? entahlaa) so aku tweet je. Bagi facebookers, aku like je korang punya wall post tu, tak sempat nak mengomen. Tengah lagha tu suddenly aku teringat kat Ain Suci..ooops, sorry terlupa nak call dia. Dia yang call aku tapi aku cakap nanti aku call cause I'm busy that time. Dari pukul 12.00 aku tak call dia pun.hehhew. 
2.30 baru call..Hai Ain Tutti! Dia mem-bajet touching. Go Die :p

Tibanya Celebration Day-12/12/12:-
 A.Suci,Ana,Eiyn,Alia,Pua,Piqa,Fazz,Mas,Appa,Arep,Haziq & Paan

Fyi, kalau nak keluar dengan budak Sepang ni, kena keluar rumah awal. Aku baru ingat nak gerak pukul 1 ke 2 petang tapi when got calls, sources told that keluar awal. Kalau boleh nak keluar seawal 10 pagi. Whatthe -_______- so set up alarm 9.30 pagi. Aku ber-siap cepat je. Aku target pukul 12.30 keluar rumah, suddenly Alia called. She said arrived already at MidValley. Woow so early, pak semangatnya korang. So aku pun gerak satu jam lebih awal..Daa! Kita bercerita kat Mid lak eh..
Aku dan Mas bergerak ke tempat Bowling seperti yang diarahkan. In the dark..yaa I found them! ait3..ada 4 boys.? alamak. Appa,Haziq,Paan (classmate) and Arep (lambat datang)
aku buat reaksi biase jelaa. Aku main bowling gilir2 ngan Ain Suci sebab aku lambat! 
Time otw pun fon aku asyik make problems so info tak datang kat aku. 
Ada one time ni, aku pelik asal laa ramai yang keluar..pastu Ana terlepas cakap "diorang pergi beli CAKE".haha. kan dah terkantoi di situ, telinga aku ni macam telinga rimau tau.
Tapi aku buat ignore je. Aku teruskan bermain bowling tapi slow la movement aku.
(something wrong ni) Suddenly.."Happy Birthday! ♪ ♫" aku pandang belakang. lilin menyala ah kat atas cake.haha. kiranya kat tempat tu je terang sebab tempat bowling memang time tu waktu dia gelap (ala disko) siott! sumpa memekak weyh diorang nyanyi, kantoilaa haritu birthday aku :') 
Macam biasa laa, aku ni heartless so aku teruskan ber-bowling..
eyh dapat SPARE la! haha. Maybe ni sebab korang buatkan aku semangat meniba ^^
Turn around, diorang suruh make a wish pastu aku tiup. 3 kali tiup barulah lilin tu padam, haihh susahnya tiup lilin ni --" *potong cake* hehhe.
dah potong nak suapkan siapa ni.?

okay, now aku nak berucap:-
I'm ZATY would like to thanksomuch for the celebration, suprising & anything!
 I know we've been fighting a lot, but I'm glad that I still have you all in my life. No matter what may happen, don't give up on love, don't give up on us, for your smile is what makes me stronger, enough to conquer my world.haha. sweet enough.?! 
If one dream should fall and break into a thousand pieces, never be afraid to pick one of those pieces up and begin again :) The precious one.
 The most important thing, don't ever forget who was there for you when no one else was. Hey,if we're destined to be apart, I just want you to know that you're always in my heart. 
Kan korang said 'make a wish' so I just hoping that we all get succeed on SPM so don't let past relationships ruin your future happiness :)
 haha.ber-speaking pula aku.

Kami pun gerak ke Kenny Rogers. Yummy3. Aku ordered Quarter Meal & Ice Lemon Tea.
Pastu aku tolong orderkan for Haziq & Arep, aii order makanan pun tak reti ke..
Makan2, joking,laughing..tekalah aku makan depan siapa.? haha. dialah yang ngada2 sangat.
Resit pun sampai, woww! RM321.30, eventho aku tak pegang resit tu tapi aku ingat that price! haha.yelaa, dah 13 orang makan sekali. hoho.
sementara diorang bayar tu, aku pun call la CapitalA tapi line slow la. Lagipun time tu aku dekat LowerGround, mana taknya. sorry2.

 w/ Haziq 'Kuwukuwu'

Awkward moment when the first time ber-gambar together with him.ceyh! Nothing special pun actually.hoho >,<! Even bergambar with anyone else, I'll remember that Capital A so you don't worry okay.? Si Haziq ni pun dah ada girlfren yang dia sayang. 
*Muka kau lain ah Haziq,tak handsome :p*  
Accidentally baju kami sama-kelabu. Nampak tak gambar kat baju Kuru tu.? OWL right.. aku pula pakai rantai OWL.waa. Tak dirancang pun. Kami gaduh cakap 'kau la nyebok'.

 Hadiah paling HOT mestilah treating.haiih. Mas Syuhada belanja aku makan and aku belanja dia WAYANG. kiranya dia dapat birthday present awal laa dari aku. Belanja dia tengok Twilight Breaking Dawn Part2. Aku tengok for the 2nd time tapi sumpah laa rugi tengok kat Mid-banyak cut! Wayang kat Ampang tu takde pun Cut-2 ni so aku pun cerita la part yang kena CUT ni kat Mas. Nak tau tak.? Dia ter-Angau dengan Edward Cullen!! 
Please la,he's mine. Tu laa, baru dia tahu bagaimana rasanya obsessed aku towards Pattinson dulu-bagai nak rak. Till now I'm still the best fan's Robert Pattinson (haha.lapchuu ) so aku suruh dia choose Jacob Black. Note That Mas!

 My official birthday cake when back home

Selalunya Secret Recipe tak sedap but this one sedap! yummy. wanna.?!
Lovesomuch my lovely Mom & Dad Mmmmuah!

Lalala land :)

zatypattdiaries.blogspot.com

This pretty blog was fully designed by me-Zaty Pattinson